Znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania jakie najcześciej klienci zadają odwiedzając naszą stronę internetową. Jeżeli wpisy nie były wystarczające do uzuskania odpowiedzi. Możesz skontaktować się z działem obsługi klienta po przez zakładkę kontakt.
Najczęściej zadawane pytania
Odp: Instrument można wypożyczyć na okres jednego, trzech lub sześciu miesięcy – z możliwością dowolnego przedłużenia każdego z wariantów.
Jeśli potrzebujesz wypożyczyć sprzęt na inny okres, skontaktuj się z nami!
Odp: Oczywiście. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie lub wyślesz wiadomość.
Odp: Tak, o ile dany sprzęt jest aktualnie dostępny. W przypadku wymiany na wyższe modele konieczne jest wyrównanie różnicy w cenie.
Koszty przesyłek ponosi klient.
Odp: Opłaty za pierwszy miesiąc można dokonać w „koszyku” przez: szybkie płatności online, BLIK lub tradycyjnym przelewem.
Kolejne miesiące można opłacać: tradycyjnym przelewem, BLIK’iem lub za pomocą wielorazowego linku do płatności.
Odp: Nie mamy mimimalnego okresu na który można wypożyczyć instrument, natomiast minimalna opłata to opłata miesięczna. Dzięki niskiej opłacie i naszym zasadą cenowym możesz za tę samą kwotę dłużej korzystać z instrumentu. Przydaje się to nie tylko osobom ćwiczącym ale także tym które wypożyczają instrumenty na koncerty czy nagrania.
Odp: Instrumenty staramy się wysyłać najszybciej jak to możliwe, jednak zwykle wysyłka następuje w ciągu 1-3 dni roboczych. W “awaryjnych” sytuacjach działamy ekspresowo.
Odp: Oczywiście, w razie potrzeby wystawiamy fakturę.
Odp: Wszystkie instrumenty zawarte w ofercie są własnością naszej firmy.
Wypożyczyć instrument może każda osoba, która ukończyła 18 rok życia.
Odp: Zawsze staramy się zagwarantować klientowi pełen zestaw akcesoriów potrzebnych do gry. Informację jakie akcesoria są dołączone do danego instrumentu znajdziesz w opisie na stronie produktowej a także w umowie.
Odp: Napisz do nas wiadomość, zobaczymy co da się zrobić 🙂
Odp: W przypadku “standardowych” śladów użytkowania jak małe rysy czy niewielkie zabrudzenia, klient nie ponosi za nie odpowiedzialności.
Natomiast, jeśli wystąpią uszkodzenia takie jak: złamanie, zalanie, zgubienie instrumentu lub inne poważne usterki, klient zobowiązany jest usunąć szkodę.
Odp: Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone, a osoby przygotowujące je dokładają wszelkich starań aby instrumenty były odpowiednio zabezpieczone.
Jeżeli paczka przy doręczeniu będzie uszkodzona, mają Państwo prawo odmówić jej przyjęcia, natomiast w przypadku gdy przesyłka zostanie odebrana, a instrument, który się w niej znajdował będzie uszkodzony, należy się z nami niezwłocznie skontaktować.